• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 84041
+
-

قبض‌های کاغذی گاز از آذر حذف می‌شود

قبض‌های کاغذی گاز از آذر حذف می‌شود

طرح حذف قبض‌های کاغذی گاز با هدف بهبود کیفیت، دقت خدمات و همچنین حفاظت ازمحیط ‌زیست همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر اجرا می‌شود. 

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: حذف قبض‌های کاغذی جزو برنامه‌های دولت است و با اجرای این طرح قدم بزرگی در صرفه‌جویی هزینه‌ها برداشته می‌شود که این مهم با همکاری مردم محقق می‌شود.

«مسلم رحمانی» افزود: دسترسی به‌موقع، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکان، امکان پیگیری و پرداخت آنلاین، سرعت‌بخشی در وصول مطالبات، صرفه‌جویی در کاغذ مصرفی و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی از مزیت‌های این طرح است. وی اضافه کرد: در زمان حاضر نزدیک به ۲۰۰ هزار مشترک گاز در تمام شهرها و روستاهای استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

رحمانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کلیه مشترکین گاز طبیعی استان در مورد مراحلی که مشترکان باید طی کنند تا اطلاعات قبض گاز به صورت پیامک برای آنها ارسال شود توضیح داد: مشترک باید شماره اشتراک ۱۱رقمی خود را از تلفن سرپرست خانوار به صورت A شماره اشتراک را به سامانه ۱۰۰۰۴۱۹۴پیامک کند.  مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: پایان مهلت ثبت‌نام شماره همراه مشترکان گاز آذر ۱۳۹۸ است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید